you get what you give, and i give it all!

va nyår igår, helt okej!
va hos familjen caarlsson först sen gikc jag till ronja och vi åkte till mogge där det va en del folk.
härlig kväll va det, i alla fall till 1 för sen så visste vi inte vart vi skulle ta vägen eftersom alla gick till en trappa haha
men vi gick hem till carlssons och va där en stund men sen gick vi ut igen och va bara ute. fanny åkte hem och jag linn följde ronja hem sen gick också vi hem. halv 4 va jag i sängen inatt haha.
har tydligen varit inbrott i natt i våran bil också. vakna 11 av att polisen ringde på dörren. lite roligt om dom hade snott bilen eftersom att den lägger av efter en stund HAHA men dom snodde bara gravljus :O?
aja det är ett nytt år nu med nya möjligheter och i år ska jag ta det lungt och hoppas på att jag har lärt mej att inte lita för mycket på vissa. så hoppas det blir awesome år!
orkar inte lägga ut bilder nu. kommer kanske i morogn.



denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0