torsdag

skolan idag va väl okej,, slapp dom sista tråkiga lektionerna så det va ett stort +.
klockan halv 2 kom karin och hennes pappa och hämta mej sen åkte vi till ikea och käka glass haha!!
sen åkte vi hem till mej och fixa med massa musik till lördag för då ska karin, ida och sebbe åka till lisseberg KANSKE jag med men vet inte. sen åktre vi hem till karin käka mat och sedan vidare till askersund för att kolla idol med ronja, anna, masse och oskar :P
nu har jag precis kommit hem och så ska ja gnog lägga mej och kolla film snart.
kolla precis på lovisas blogg och hon hade lagt ut en bild från spanien på mej henne och johanna... fan va jag saknar det :O!!




denise

Kommentarer
Postat av: lovisa

jaaa när kan du dååe???:) as länge sen vi träffades juv <3<3

2010-09-16 @ 22:09:32
URL: http://lovisacarlssson.blogg.se/
Postat av: denise

jaaa kan typ vilken dag som hellst tror jag :) jaaaa apa länge sen jhu!! :O får ta en tripp till karlstad snart :D ;)<33

2010-09-17 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0