onsdag

har inte blogg på ett tag men det har varit fullt upp.
mycket i skolan och så. men i alla fall ska berätta lite va som kommer hända och va som hänt.
igår va jag i skolan sen kom dennis och sov hos mej, sen åkte ja med han till skolan i morse:) .
skola idag sen blir det dansa och gyma.
i morgon är det skolkort sen gyma.
på fredag vet jag inte riktigt bestämt va som händer men på lördag blir de i alla fall att åka till linde med THE GIRLS och parta lite med dom ;)
nu måste jag fixa inför dansen!




denise


Kommentarer
Postat av: fs

DEEEEENISE! denise och dennis, denise och dennis!

YEEEEEEEEEEAH.

2010-09-30 @ 13:29:46
URL: http://fsracingfoto.se
Postat av: fis

tjena snygging, lust att ta en kopp kaffe kanske? eller tycker du om te bättre? jag tycker att du är söt och vill gärna fika med dig. saft och bullar, eller kanske kaffe och ballerina kladdkaka, säg vad du vill äta och dricka så ses vi hemma hos dig ikväll :)<3

2010-09-30 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0