20.31

skolan idag va väl helt okej haha.
efter skolan träffa jag sebbe så åkte vi tåg och buss hem tsm men han hoppa av i åsbro och jag åkte vidare mot askersund för att få träffa ronnnnni :D
vi prata och prata sen gick vi ut och träffa jock så följde vi med han hem.
när pappa hämta mej sen så säger han att han köpt knullbuss, hahahaha trodde han skoja men han har fan köpt en KNULLBUSS! XD jag kan fan inte sluta skratta hahahahahhahahahahahahhahahahahahah! orka det.
nu ska jag nog sätta mej och kolla igenom läxan, ska göra en modell av ett hårstrå sen ska vi veta vad det består av haha.
elelr så lägger jag mej och kolla film????? aja får se hur det där blir.
btw så brände jag mej i munnen förut... gör jätte ont :( HAHAHA
i morgon blir det att åka till ronja och vara med henne och säkert fler.
kolla gammla bilder förut från i vintras,,, fan va jag saknar vissa stunder!











denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0