Helgen

Har varit med caroline hela helgen! i fredags chilla vi bara, tog massa kort och sen vart de donken haha!
i går så va jag i örebro med mamma och pappa. vi handla lite till hallen och deras sovrum för dom hålelr på att göra om det just nu. om två veckor är det nog min tur att få badrumet & mitt rum fixat :D vart i alla fall en fjäll räven jacka och hallsduk till mej! daaaaaaaaanke. sen kom carro hit och så fixa vi oss sen kom mogge och haglund och hämta oss hos carro för att åka vidare hem till mogge där vi va hela kvällen/natten. va helt okej!!
vakna halv 2 idag och då gick jag upp börja packa och plugga för ikväll åker jag till mimmi med caroline för att sova där! *DET GILLAR VI* måste bli klar med FN arbetet nu för det ska vara klart i morgon?? tror det va så i alla fall haha. nu ska jag plugga klart! byyyyyye.



denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0