2 good 2 be

fredagen va kanon kul! va bara en sak som fattades men man kan väl inte få allt?? haha
igår sög kan jag säga åkte hem typ 11. men skönt de för kunde sova ut och så då. va inte så sugen på att vara bland folk egentligen heller. men nu är jag dissare också. måste bara säga att jag valde inte att hellre vara med dom andra, utan jag hade inte så kul hos er för ni spela spel som inte va så kul för mej att vara med på eftersom jag inte hade lust att dricka. och ni ville ju inte vara med "mina" andra kompisar också. men vill ni vara sura på mej så va det är upp till er om ni har energi att slösa de på. jag har i alla fall inte energi till de! jag har smsa dej och du får avgöra själv om du vill höra av dej sen och prata.
va i alla fall nyss ute och gick med peeeeeo :) alltid lika trevligt haha. kan ju bara säga att man blir förvånad (eller kanske ska säga blir INTE förvånad) på en del HAHAHA aja som tur va så vart det ju inte så i alla fall ;) "fucked up shit" säger jag bara ;)
bilder kommer när jag fått dom från carro!

denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0