STÄÄÄÄD

va hos karin igår med henne ida och sebbe, färga mitt hår sen drack vi lite :)
vi åkte till hallsberg sen kumla sen hallsberg igen hahaha men det vart att vi va hos illic i alla fall.
hhahahahhahahaha jag tror inte jägermister är så bra för synen. jag och sebbe stod utanför illic och så helt plöttsligt så ser han något som går mot oss. han va 100 på att det va en varg. HAHAHAHAHAH det va ett rådjur. duktig kille ;)
idag då vakna jag hos karin, mamma och pappa hämta vid 12 sen åkte vi till marieberg och shoppa tre par skor till mej och en tröja och lite annat smått och gott ;).
sen åkte vi och hade adventsfika hos mormor sen hem och storstäda mitt rum! nu är det för mys här inne just nu! :D

 

denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0