det du sa var elakt men så uppenbart

Igår -  åkte till skolan och hade prov sen fick vi reda på att vi inte hade några mer lektioner den dagen så jag vänta på jennifer och ida sen åkte vi vidare mot adolfberg där jennifer bor. så va vi där till typ 5 eller något och bara chilla och så ;)
sen när jag kom hem va jag så trött och ont i huvet så jag la mej och kolla film men slutade med att jag soman och vakna klockan halv 9 haha... duktig tjej så jag kunde ju inte somna på kvällen sen.
idag - pappa körde in mej till skolan så jag fick sovmorgon. på vägen in så åker det en bil framför oss som volta av vägen och direkt efter bilen framför oss åkt ner i diket så höll pappa och jag på att åka ner där också. fyfan va läskigt det va! men vi klara oss :D så när jag kom till skolan vart det att klippa sen kören sen engelska som jag fick gå tidigare ifrån för att slippa sitta i hallsberg typ 1 timme och frysa :O :) nu funderar jag på att kolla film men är rädd att somna haha aja får se va det blir. kanske åker till carro en sväng!
P.s tack så jätte mycket till Fannie som gjorde min header :D 
http://byfannie.blogg.se/ hennes blogg kolla in den :D

denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0