a little last night on these sheets.

va på skrika konsert idag, helt okej! sen gick vi mor frisörsalarna för att ha genomgång på klipptermilogin som vi har prov på nästa fredag. sen vidare ner mot kören, käka sen upp för att ha klassråd. sen sluta vi. säger bara fyfan va kallt det är. dog ju nästan om fötterna när jag gick hem från bussen...
nu ska jag snart åka till dansen och hoppas på att matilda ska vara med får ta med alvedon till henne så hon inte har något val *teeehe




det är så jävla svårt men jag försöker!

denise

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för tabletten denisen fisen! ;) jag är sjukis idag istället hahah

2010-11-25 @ 09:07:07
URL: http://hhejmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0