Parenthood

härligt, låg vaken till halv 4 inatt och inte kunde sova.
vakna inte lika sent idag i alla fall. gick upp vid halv 1 för telefonen ringde
sen myste jag ner mej i soffan under täcket och kollade på Parenthood.
och va händer idag ??? inget som vanligt antagligen..
låg och tänkte på en sak igår, helgen som har varit va fan den bästa på ett par helger.
vet inte varför men den var det.
jag va kanon glad, inge tråkigt hände för min del hade inte tråkigt en sekund.
men det är feting jobbigt när helgen är över och jag börjar fundera på om vissa saker jag
gjorde va rätt eller om jag skulle ha skitit i det.
men hello tomorrow and goodbye to yesterday vare va :)
nu ska jag lägga mej och kolla på parenthood igen. riktigt bra är det!


denise ♥

helgens låtar
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit 
Lena – Satellite
Rasmus Seebach – Natteravn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0