00.52

uuuuuuuusch sov till halv 3 i dag och det betyder jhu då att jag inte kan somna nu
fyfan får skylla mj själv men ganska jobbigt kan jag säga!
jag får väl sitta här och lyssna på "superman" med joe brooks och "broken" med lifehouse som jag är helt kär i just nu.
alla verkar sova också så ingen som kan vara vaken och va lite social med mej :(
för synd om mej nu, snart börjar man väl tänka för mycket också.
hatar när det händer.
hoppas i alla fall på att tjejerna hare bra på pip! :)
nu ska jag hoppa ner i sängen och i alla fall försöka sova.

haha nu ringde precis ronja, hörde inte så mycket mer än att ronja mimmi och karin sjunger som fan haha!
men det va tydligen Europe som spela. misssss u girls för mycket.

denise ♥

Joe Brooks – Superman
Lifehouse – Broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0