jul i mitt andra hem

sitter nu på mitt andra rum i mitt andra hem i dalarna. julen har varit awesome och har fått mycket fint!
två jeans
4 tröjor
800kr på make up store
skidkläder från 8848
en mössa från 8848
okej lite mer.
när jag sitter här i mmitt rum som är helt ny gjort så ångrar jag lite att jag inte sökte till någon skola i falun. trivs så jävla bra här och alskar att vara hos kusin. kanske blir att jag flyttar upp hit till slutet av sommaren!?
nu ska jag i alla fall lägga mej och kolla på oc och försöka göra så att illamåendet efter allt jävla julgodis och julmat går bort :D
GOD JUL  och god natt!
p.s tack älskade  mamma och pappa + släkt för alla fina julklappar! love you 
 
denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0