ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

skolan idag också. fyfan va trött jag är på morgon, förstår det inte :O känns som sängen håller fast mej så jag inte kommer upp det är sjukt! haha men aja har varit helt övertrött elelr något idag, har skrattat åt precis allt. saker jag egentligen inte tycker är kul alls, saker jag nästan blir ledsen över har jag garvat sönder åt? hahahahaha jaja men det är väl tur att jag kan skratta åt sånt. för egentligen.. va ska jag göra liksom, gråta? HAHAHA NEJ det äre fan inte värt :D det är ju skrattretande så bara att skratta åt det :) och vad som hände ri helgen har jag ingen aning om, skulle leka med carro men hon dissar för match så aaaah någon idé????
fyfan va lätt allt känns!  det här gillar jag :D TACK säger jag bara :)

Jag fatta allt och ingenting
Du såg exakt lika påkommen ut som du var
Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar


saknar

denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0